Vaste Inloop

Stichting Incentive heeft iedere maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag een vaste inloop van 12.30 uur tot 19.00 uur, met daarbij de mogelijkheid om te knutselen, te tekenen of te schilderen, haken en te breien of andere vormen van textielbewerking te doen. De inloop vindt plaats in de cursuskeuken van Wijkcentrum de Erker, Jan van Avennestraat 32 in Schiedam West, bereikbaar met bus 51 en 126 en vanaf metrostation Troelstralaan.

Iedereen kan vanaf 12.30 uur gewoon komen binnenlopen voor een kop koffie, een frisdrankje en een praatje. Op dinsdagmiddag en donderdagmiddag hebben we een lunch van 12.30 tot 13.30 uur. Kosten: € 2,50. Ook wijkbewoners

Voor een warme maaltijd kun je je vóór 14.00 uur aanmelden, aan de balie in de cursuskeuken in de Erker of telefonisch (06-83 245 247). Kosten: € 5,00, vooraf te betalen aan de balie op de dag zelf. Er kunnen maximaal 30 mensen mee-eten.

Van 14.00 tot 16.30 uur kun je, als je dat wilt, knutselen, houtbewerken of iets met textiel doen.

Wellicht ten overvloede: Stichting Incentive is vóór en dóór deelnemers en bezoekers. De leiding is vrijwel geheel in handen van ervaringsdeskundigen.